26 April 2012

I Miss U BODOH..!

Cyenta ini umpama Secawan madu dengan hempedu, dilimpahi dengan kemanisan, tetapi ia juga dipenuhi dengan pancaroba dan dugaa, jika qta ingin merasai kemanisan dalam percyentaan.. jangan lupa untuk bersedia merasai kepahitannya juga.. Cehhh3x bejiwang karat plak aku ne... wkakakakakakkakaa....! tapi ne ar knyataann... tiap kegembiraan dlm percyentaan msti ada kesedihan... Mesti ada rindu pada dy mcm yg aku rasakan skrang.. kmi mimank ndk dha apa2 hbngan udha... tapi knpa aku masi rindukan dy.. pdhal dy langsung tak pena rindukan aku.. Huhhhhhh....! aku cuma mampu Luahkan dlm entry ne jak...! Tahukah kau... syank Q Masa berlalu begitu perlahan, tanpa diri mu diri Q jadi tak menentu.. Aku rindu saat bersama mu.. Aku rindu ingin menyentuh mu.. Aku rindu senyuman mu.. Aku rindu belai manja mu.. Aku rindu suara mu.. Aku rindu kenakalan mu.. Aku rindu Saat kau mrah.. Aku rindu cubitan mu.. AKU RINDU SEMUA TENTENG MU...! Huh, Aku pernah terbaca satu entry..." untuk apa kita merindui.. jikalau semua itu hanya penyakit.. BERMIMPILAH..! Kerna Tuhan Pasti memeluk mimpi-mimpi itu,,, Rindu hanya memadatkan masa.. menghentikan langkah.. Hidup dengan rindu mendatangkan petaka dan jerawat swerrrrr...!! Bermimpilah, mimpi akan membawa kita melihat dunia...!" Apa Maksud y yha, Sampai skrng aku masi ndk pham... owhke r, sampai cne jak aku membebel, cauuwww dlu... salam...! 

Bagikan

Jangan lewatkan

I Miss U BODOH..!
4/ 5
Oleh

Subscribe via email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk berlangganan.